svētdiena, 2017. gada 12. marts

Pārmaiņu, pārdomu laiks...

    Sen neesmu bijusi šeit. Nevaru teikt, ka negribēju, bet reizēm notiek tā, kā notiek. Visam ir savs iemesls. Man tas ir bijis tāds pārbaudījumu un pārdomu laiks. Jo tie notikumi, kas notikuši manā dzīvē, pat pareizāk mūsu ģimenē, ir ļoti ietekmējuši. Mēs mācāmies saprast, pieņemt. Ir lietas un notikumi, kas maina mūs, un mūsu domāšanu, mūsu ikdienu.
   Bet dzīve turpinās, pamazām ieeju atpakaļ ikdienas dzīvē,šo to pamainot. Esmu atsākusi mācības vidusskolā,ko diemžēl iepriekš nebiju izdarījusi. Viegli nav. Tāpat esmu uzsākusi mācības uz aprūpētājiem. Tāpat turpinu strādāt un pamazām mēģiniet atrast laiku savam hobijam.
   Bet lielāko daļu laika mēģinu saprast savu bērnu, savu meitiņu, kurai pagājušajā gadā uzstādīja diagnozi-autisms. Paldies dievam, vieglā formā. Es ticu,ka tiksim ar visu galā, jo tas ir mūsu pienākums palīdzēt savam bērnam.

2 komentāri:

  1. Mēdz teikt, ka viss kas notiek tas notiek uz labu... pat tad ja tas nav pa mūsu prātam.. tad tas mums par kaut ko liek aizdomāties mūs māca... tā teikt dzīves skola....
    Par mācībām.. es ar mācos.. un ai, cik ne viegli tas nāk :))))
    Bet vispār pavasarīgs samīļojiens ... nu tāpat vien....
    Lai jauka diena... un pavasaris....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies samīļojumu. Reizēm pat tāds neliels,virtuāls dod spēku! Es ar vienmēr saku,viss kas notiek,notiek uz labu! Mums dod tik daudz,cik varam turēt. :)

      Dzēst